Сацыяльна-псіхалагічная гатоўнасць да школы:
вучэбная матывацыя (хоча ісці ў школу; разумее важнасць і
неабходнасць вучэння; праяўляе выяўленую цікавасць да атрымання новых ведаў);
ўменне мець зносіны з аднагодкамі і дарослымі (дзіця лёгка ўступае ў кантакт, не агрэсіўны,
умее знаходзіць выхад з праблемных сітуацый зносін, прызнае аўтарытэт дарослых);
ўменне прыняць вучэбную задачу (уважліва выслухаць, па неабходнасці ўдакладніць заданне).
Развіццё школьна-значных псіхалагічных функцый:
развіццё дробных цягліц рукі (рука развіта добра, дзіця ўпэўнена валодае алоўкам,
нажніцамі);
прасторавая арганізацыя, каардынацыя рухаў (уменне правільна вызначаць «вышэй — ніжэй», «наперад — назад», «злева — справа»);
каардынацыя ў сістэме «вока — рука» (дзіця можа правільна перанесці ў сшытак найпростая графічная выява — узор, постаць, глядзельна ўспрыманы на адлегласці (напрыклад, з кніг);
развіццё лагічнага мыслення (здольнасць знаходзіць падабенства і адрозненні розных прадметаў
пры параўнанні, уменне правільна аб’ядноўваць прадметы ў групы па агульным істотным
прыкметах);
развіццё адвольнай увагі (здольнасць утрымліваць увагу на выкананай працы на працягу 15-20 хвілін);
развіццё адвольнай памяці (здольнасць да апасродкаванага запамінання: звязваць запамінальны матэрыял з канкрэтным сімвалам: «слова — карцінка» або «слова — сітуацыя»).